| Medeleven |
| suus | 2007-02-16 13:27:14 |
woensdag was het alweer 2 jaar geleden.
het gemis word niet minder maar oma slaat zich er kranig doorheen
|
| Sonja | 2007-01-27 16:04:21 |
Bedankt lieve Suus om aan me denken met de verjaardag van mijn broer.Het was een extra moeilijke dag.Verschrikkelijk.Voor jou breekt ook weer een extra zware dag aan,valentijn zal nooit meer worden zoals die was voor jullie,ook voor jou op die dag veel sterkte. |
| suus | 2006-12-22 17:27:27 |
hoi opa
het is bijna kerst alweer de tweede zonder u
we gaan 1e kerstdag naar oma.ze heeft het huisje gezellig gemaakt maar ik weet niet of ze dat uit gewoonte heeft gedaan of omdat ze weer echt zin in de feestdagen heeft
we denken met kerst extra aan u en steken een kaarsje op
|
| suus | 2006-12-09 23:28:10 |
hoi opa,
volgens mij gaat het met oma wel goed hoor maar ik weet niet hoe ze het met de feestdagen houd, het zal wel goed komen.ze is een paar dagen bij mama geweest en daar heeft ze wel wat kunnen ontspannen, ondertussen heeft de rest van de familie lekker de hele huiskamer en keuken helemaal opgeknapt,
oma was wel blij dat het achter de rug was maar het was het zeker waard
ome ben kan nu ook lekker makkelijk in de keuken.
ik zal een extra kaarsje voor u branden
kus suus
dankjewel sonja,
jij ook veel sterkte in de komende dagen ik zal aan je denken op 30 december. |
| Sonja Tans | 2006-12-09 18:07:20 |
Ik wens jullie veel sterkte,zeker nu weer met de feestdagen in het vooruitzicht,dat blijven de moeilijkste momenten,nog bedankt voor de woordjes bij mijn broer Guy. |
| troostplek.nl | 24-06-2026 |
Sterkte aan alle nabestaanden. |